«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ»  МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ  «ОТДЕЛ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

Қашықтықтан оқыту

Бұйрық: 02 /public/files/2021/1/11/110121_172913_prikaz-02-2021-3-tosan-kaz.PDF

 



Бұйрық: № 306 - Демалыс күнін ауыстыру туралы - /public/files/2020/12/14/141220_175756_prikaz-306-o-perenose-vyhodnyh-dney-k.pdf

 



Бұйрық: № 244 - Қашықтықтан оқыту кезінде кезекші сыныптардағы төлемдер туралы - /public/files/2020/11/3/031120_150726_prikaz-244-kaz.pdf

 



№125 бұйрыққа қосымша - /public/files/2020/11/2/021120_175346_125-prikazu-dopolnenie-kaz.doc

 



ББ Хаттама - /public/files/2020/11/2/021120_175026_dsp-154-protokol.pdf

 



Бұйрық 217 - /public/files/2020/10/9/091020_094828_prikaz-2171-kaz.PDF

Бұйрық 218 - /public/files/2020/10/8/081020_172242_prikaz-oo218-1.pdf

Приложение 1 к приказу 218 /public/files/2020/10/8/081020_172501_priloghenie-1-k-prikazu-218.pdf

 



Скачать презентацию об организации и проведении дистанционного обучения  в школах: /public/files/2020/9/17/170920_162226_obrazovanie-2020.ppt


Степногорск қаласының білім бөлімінің ақпараты

Қала және кент мектептерінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және өткізу туралы ақпарат.

Оқу жылының басына оқушылардың жалпы саны мектепалды емес 10432 оқушыны(516) -9916 оқушыны құрайды

Оның ішінде-1-4 сыныптар-42224

5-9 сыныптар-4850

10-11 сыныптар-842 оқушы

Қашықтықтан және штаттық оқытуға көшу кезіндегі нормативтік-құқықтық құжаттар

1.Білім туралы " Қазақстан Республикасының Заңы»

2. ҚР БҒМ 2020-2021 оқу жылына нұсқаулық-әдістемелік хаты

3. ҚР БҒМ , облыстық басқарма, білім бөлімінің оқу жылының басталуы туралы бұйрықтары.

4.Қашықтықтан оқыту режимінде сабақ өткізу бойынша әдістемелік ұсынымдар.

5. "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары»

6. Степногорск қаласының білім беру мекемелерінде 2020-2021 оқу жылының басталуына дайындық бойынша қадамдық іс-шаралар жоспары. Түсіндіру жұмыстарын жүргізу:

1. Ата-аналар конференциялары, онлайн режиміндегі жиналыстар.

2. Көмекке мұқтаж отбасыларға Мониторинг жүргізу.

3. Содан қалалық ата-ана чаты.

4. Байланыс орталығы бар(61332,63514)

5. Шалғай мектептерге көшпелі кеңестер.

6. Педагогтердің IT-құзыреттіліктерден 100% өтуі (2020 жылғы тамыз 700-ден астам педагог)

Қашықтықтан оқыту үшін жағдай жасау:

1.Оқу кабинеттері дайындалды.

2 онлайн форматта білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету мақсатында мектеп жасындағы барлық балалар , оның ішінде ата-анасы компьютерлер сатып ала алмайтын балалар, оларға мектеп қорынан компьютерлер берілді.

3. Санитарлық-эпидемиологиялық режимді қамтамасыз ету мақсатында қала және кент мектептері байланыссыз медициналық термометрлермен 30 дана, санитайзерлермен(100 дана, бір рет қолданылатын маскалармен (13 928 дана), медициналық қолғаптармен (870), маскаларды кәдеге жаратуға арналған урналар (870 дана), дезинфекциялайтын кілемшелер ( 120 дана), дезинфекциялайтын құралдар ( 1445 литр) қамтамасыз етілді, бұған жергілікті бюджеттен 6 млн.теңге бөлінді.

Компьютерлік техниканың 60 жиынтығы сатып алынды, 2020 жылдың қазан айында 50 компьютер сатып алу жоспарлануда, осы уақытта мемлекеттік сатып алулар өтеді.

4. Әлеуметтік осал санаттағы балалар үшін мектеп керек-жарақтары сатып алынды, сондай-ақ балаларды мектепке дайындау шеңберінде "Қазақалтын" ТКМ ақ ( Маханов Баламир Болатұлы), Қазақалтын Технолоджи ( хан Семен Сергеевич ) Бестөбе кенті№1 ОМ үшін робототехника кабинеттері ( 2019 жылғы қыркүйек, 5 млн), БОШ үшін спорт алаңы ( 2019 жылғы қыркүйек), АСШ№1-15 дана , АСШ№2-10 дана, АОШ-5 дана үшін планшеттер сатып алынды.

"Тех эксперт" ЖШС филиалының директоры Леонова Марина Муратовна (қысқы аяқ киім, мектеп керек-жарақтары, спорттық костюмдер)

 

"Степногорск энергокешені" №1 ОМ ( Қаршегенов Алтынбек Тулеугалиевич ( спорттық костюмдер, аяқ киім, Кан күртешелері) көмек көрсетті.тауарлармен )

Степногорск қаласының" ЕПК " АҚ (Томилов Анатолий Иванович)№8 ОМ ( кеңсе тауарлары)

"ЕЦ 166/18 мекемесі" РММ ( полковник Тимур Хасанұлы Сәдуақасов)№7 ОМ (мектеп керек-жарақтары )

 

Қашықтықтан оқыту

17 мектеп қашықтықтан оқыту, оның ішінде 6250 бала

5 мектеп - штаттық режимде (Қырық құдық ОМ, Степногорск а.ОМ, Изобильное А. ОМ, АОШ, Бөгенбай А. НМ ) онда 274 бала бар.

Кезекші сыныптардағы бастауыш буын оқушыларының барлығы ( 3392 (қашықтықтан – 725 бала).

- Кезекші топтардың саны-307.

Біріктірілген форматтағы кл жиынтықтарының саны-193.

Бүгінгі таңда қашықтықтан, штаттық және аралас режимде оқу үшін барлық жағдайлар жасалуда. Кент, ауыл және қаланың әр мектебі бойынша мәселелер зерттелді:

- мектептегі компьютерлік техника саны-1282

- үйде электронды құрылғылары бар, интернетке қолжетімділігі бар оқушылар саны-9786 адам

- балаларға акт бойынша компьютерлер мен ноутбуктер берілді-130 бірлік

- "Балапан", "Ел-Арна" телеарналарына қолжетімділік - 100%.

- Оқулықтарды сатып алу және жеткізу 2020 жылдың тамыз айында 100% жүргізілді. көлемінде.

Сабақтар бейне сабақтар, бейнеконференциялар, презентациялар түрінде өткізіледі.

Барлық мұғалімдердің Интернетке қол жетімділігі және компьютерлер мен ноутбуктер бар.

АНЫҚТАМАЛЫҚ:

Қалыпты режимде оқытатын мектептер саны-5 мектеп (Изобильное ОМ, Степногорск а .ОМ, Бөгенбай А. ОМ, Қырық құдық А. ОМ, АОШ). Оларда-274 бала..Интернеттің болуы – 100%.

Білім беру ұйымдарындағы Интернеттің нақты жылдамдығы-4-20 мбит/с бастап.

Қашықтықтан оқытуға рұқсаты бар педагогтар саны - 714 (100%)

ҚБ басшысының м. а.                                            С. Жетписбаева

 



«Н.Островский атындағы №1 орта мектебі» КММ-де арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларымен қашықтықтан оқытуды жүзеге асыру.

Төтенше жағдай кезінде коронавирустық инфекцияны болдырмау үшін «Н.Островский № 1 орта мектебі» КММ қашықтықтан оқытуға көшті, сонымен қатар арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары білім алудың барлық қиындықтарына қарамастан.

Мереке күндері арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары бар барлық отбасылар - 5 «А», 5 «В», 6 «А», 6 «В» сынып оқушылары алдағы білім беру нысандарымен танысты. Компьютері жоқ отбасылардың барлығы компьютерлік техникамен қамтамасыз етілді. Бұл сыныптарда барлығы 23 арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушылары оқиды. арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары үшін жыл басында диагнозды ескере отырып, жеке оқу жоспарлары жасалды, соған сәйкес мұғалімдер қашықтықтан оқыту кезеңінен бастап жұмысын жалғастырды.

Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларымен жұмыс істеудің келесі алгоритмдері жасалды:

  1. Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары бар мұғалімдер тобы құрылды.
  2. Ата-аналардың, арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларының жеке тобы құрылды

3. Осы топтардағы материалды қабылдауға ыңғайлы болу үшін сынып жетекшілері алдағы сабақтар туралы ақпаратты ертеңге жібереді

4.    Сонымен қатар, ақпарат Kundelik-тен тақырыптағы қалтаға ілінеді.

5.   Әрбір тапсырма оқушыға ZOOM платформасы арқылы түсіндіріледі, онда  бала сұрақ қояды және мұғалімнің көмегімен тапсырманы өз бетінше орындайды

6. Тапсырмадан кейін бала бағаланады

7. Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары Kundelik және WhatsApp арқылы кері байланыс ала алады

8. Фильмдер мен презентацияларды көру үшін Bilimland білім беру платформасы белсенді қолданылады (барлық балалар пароль мен логин алды); Балаларға ыңғайлы болу үшін топқа сілтеме де алынып тасталады.

Сонымен қатар, мұғалім барлық оқу проблемалары мен жетістіктеріне жауап бере отырып, оқушымен үнемі кері байланыс орнатады. Сонымен қатар, бұл реакция - бұл жай ғана мектептегі баға емес, нақты сапалы бағалау: не болды, не болмады, оқу нәтижелерін жақсарту үшін не істеу керек.

Мұндай реакция оқушыны психологиялық тұрғыдан қолдайды, бұл жақын жерде мұғалімнің болмауына қарамастан, баланың оқу проблемаларымен жалғыз қалмайтындығын көрсетеді. OOP балаларына қашықтықтан оқытуды тартымды ететін тағы бір маңызды мәселе - бірлескен шығармашылық әрекет барысында құрдастарымен қарым-қатынас және қарым-қатынас мүмкіндіктерімен байланысты (мысалы, эссе жазу) .Қазіргі Интернет технологияларын қолдану мұғалімдермен және тәжірибешілермен желілік қарым-қатынас мүмкіндігін береді .

     Егер біз жоғарыда келтірілген аглоритмдерді талдайтын болсақ, онда арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқыту моделінің үш блокқа бөлінетінін түсінуге болады:

1. Ақпараттық блок - ақпарат балаларға және ата-аналарға жеткізілгенде;

2. Практикалық блок - мұнда әр мұғалім мысалдармен, презентациялар мен фильмдерді қолдана отырып түсіндіреді - өз сабағының тақырыбы;

3. Рефлективті блок - мұнда мұғалімдер балаға не болғанын және нені аяқтау керектігін егжей-тегжейлі түсіндіреді, осылайша әр оқушыны бағалайды. 

 



СТРУКТУРА МЕТОДИЧЕСКОЙ СЛУЖБЫ

В УСЛОВИЯХ  ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ

 
     15.05.2020 состоялся областной методический совет, проходивший в режиме видеоконференции на платформе ZOOM. Спектр вопросов, рассматриваемых в рамках данного мероприятия, был весьма широк в силу актуальности каждого из них. Одним из таких вопросов стал вопрос организации дистанционного обучения в школах в условиях карантина и изменениях в структуре методической службы в связи с этим. Свое выступление на эту тему представила методист-ментор отдела образования Щербина Вероника Александровна. Ознакомиться с содержанием доклада и сопровождающей презентацией вы можете здесь: 
 
 
     Отметим, что в основу доклада легло социологическое исследование, проведенное педагогами Ведущей школы КГУ «Школа-гимназия №4 им.ЛН.Толстого» города Степногорска Щербиной В.А. и Довгаль Н.Н. по окончании первой недели дистанционного обучения в апреле 2020 года. Анализ результатов Google-анкетирования участников школьного сообщества (учащихся, их родителей, учителей) позволил определить степень их удовлетворенности дистанционным обучением на первом этапе его внедрения в казахстанских школах. Работа также содержит панорамный обзор проблем ДО с позиций учителей начальных классов, а также учителей, преподающих естественно-математические и общественно-гуманитарные предметы; способы их преодоления. 
     В завершение обзора темы приведены практические рекомендации учителям по организации ДО на основе первичного опыта преподавания в новых условиях.
 
Методист-ментор отдела образования: Щербина В.А.
 
Структура методической службы в условиях дистанционного обучения
 


Организация дистанционного обучения предметам естественно-математического цикла в школах города Степногорска в IV четверти 2019-2020 учебного года
 
     Вопрос организации дистанционного обучения для казахстанских стал актуален в связи с распространением пандемии коронавирусной инфекции COVID-19 и введением карантина весной 2020 года.  2,5 миллиона  школьников  в Казахстане с началом  IV четверти 2019-2020 учебного года для стали учиться по-новому - дистанционно.
     Педагоги Степногорска приняли вызов и, будучи вынужденными стремительно обучаться и обучать в новых условиях, запустили методический челлендж в социальной сети Facebook. В рамках данного онлайн мероприятия учителя-предметники химии, информатики, физики уже поделились опытом дистанционного обучения и преподавания. Ожидаем продолжения методической инициативы от городских методических объединений учителей географии и биологии.
 
                                                                                            Методист-ментор отдела образования Щербина В.А.
 
     Ознакомиться с содержанием видео об организации дистанционного обучения предметам ЕМЦ в городе Степногорске вы можете здесь:
 
  1.  ГМО учителей химии: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=258489051971307&id=100034306420895
  2.  ГМО учителей информатики: https://www.facebook.com/100024222030585/videos/681793415971387/
  3.  ГМО учителей физики: https://www.facebook.com/100002356722210/posts/3038101112945083/?sfnsn=mo  или https://youtu.be/DhZ9AjvFps8
  4.  ГМО учителей географии: https://youtu.be/PXDfNRW714o


Реализация дистанционного обучения   с детьми ООП в   опорной школе №1 г.Степногорска

       В период режима чрезвычайного положения, в целях предотвращения коронавирусной инфекции, КГУ «Средняя школа №1 имени Н. Островского» перешла на дистанционное обучение и дети ООП тоже, не смотря на все трудности их обучения.

   В период каникул все семьи, где имеются дети ООП - это учащиеся 5 «А», 5«Б», 6«А», 6«Б» класса были ознакомлены с формами предстоящего обучения. Все семьи, кто не имел компьютера, были обеспечены компьютерной техникой. Всего в этих классах обучаются 23 учащихся ООП. Для детей ООП в начале года были разработаны индивидуальные учебные планы с учетом диагноза, по которым педагоги продолжили работать с период дистанционного обучения.

    Были разработаны следующие  алгоритмы  работы с детьми ООП:

  1. Созданы группы педагогов с детьми ООП
  2. Созданы отдельные группу родителей, детей ООП
  3. Для удобства восприятия материала в эти группы классные руководители утром отправляют информацию о предстоящих занятиях на сегодняшний день
  4. Также информация прикрепляется с Кунделик в папку по предмету.
  5. Каждое задание объясняется учащемуся через платформу ZOOM, где ребенок задает вопросы и при помощи учителя выполняет самостоятельно задание
  6. Ребенок после выполнения задания оценивается
  7. Также дети ООП  могут получить обратную связь в Кунделик и WhatsApp
  8. Для просмотра фильмов и презентаций активно используется образовательная платформа Вilimland (все дети получили пароль и логин); детям скидывается для удобства также ссылка в группу.

     Кроме того, учитель постоянно поддерживает обратную связь с учеником, реагируя на все его учебные проблемы и достижения. Причем, реакция эта – не просто традиционная школьная отметка, а реальная качественная оценка: что получилось, что нет, что надо сделать, чтобы улучшить учебные результаты.

    Такая реакция поддерживает ученика психологически, показывая, что, несмотря на фактическое отсутствие педагога рядом, ребенок не останется один на один с учебными проблемами. Еще один важный момент, который позволяет сделать дистанционное обучение для детей ООП более привлекательным, связан с возможностями общения и взаимодействия со сверстниками в процессе совместной творческой деятельности (например, написание эссе). Ведь использование современных интернет-технологий обеспечивает возможности сетевого общения с учителями и соучениками.

    Если проанализировать алгоритмы приведенные выше, то можно понять, что, модель обучения детей ООП поделена на три блока:

  1. Информационный блок - когда доводится информация до детей и до родителей;
  2. Практический блок - где каждый учитель объясняет на примерах, используя презентации и фильмы- тему своего урока;

Рефлексивный блок - где учителя подробно объясняют ребенку, что получилось и что необходимо доделать, таким образом, оценивая каждого учащегося.

 



 

«Үздік бейнесабақ» қалалық (сырттай) байқауының хаттамасы.

ЖҮКТЕУ► /public/files/2020/5/14/140520_093545_stepnog-protokol-konkursa-1str-konvertirovan.pdf


 

Информация отдела образования г.Степногорска на 29.04.2020 ► /public/files/2020/4/30/300420_152811_stepnogorsk-v-uona-29042020.docx

 
Приказ о введении некоторых мер и временных ограничений ► /public/files/2020/4/30/300420_145134_o-vvedenii-nekotoryh-mer-i-vremennyh-ogranicheniy.PDF
Приказ 98 по коронавирусу ► /public/files/2020/4/30/300420_145254_prikaz-98-po-koronavirusu.PDF
Приказ 99 по Дошкольному образованию ► /public/files/2020/4/30/300420_145356_pro-do-prikaz-99.PDF
Изменение и дополнение к приказу №123 МОН РК от 13.04.2020 ► /public/files/2020/4/30/300420_150255_kazizm-k-prikazu-123-ot-130420.docx
Сопроводительное письмо ► /public/files/2020/4/30/300420_150319_soprovodoo-pandemiya.PDF
Информация по обучению обучающихся в традиционном режиме ► /public/files/2020/4/30/300420_152306_32306-09-podpisal-akim.PDF
План работы ГККП ДДТ на период с 16.03.-15.04.2020г ► /public/files/2020/4/30/300420_152419_plan-raboty-gkkp-ddt-na-period-s-1603-150420g-001.jpg
План работы Дошкольных организаций ► /public/files/2020/4/30/300420_152501_stepnogorsk-plan-do.PDF


 

Қашықтықтан оқу (оқушыларға) https://youtu.be/lWuGrKr_suE

Қашықтықтан оқу (ата-аналарға) https://youtu.be/sQGRAN7uYCA
Қашықтан оқу (Ұстазға) https://youtu.be/0QVJA9iMNcU
Жаңартылған күні: 18.05.2020 18:16
Құрылған күні: 11.01.2021 17:29

Ұйымдар тізімі
Текст