«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)
Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.
Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу қажет .
Нұсқау: «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»
табиғат |
техника |
адам |
Адам белгілер жүйесі |
Көркем бейне |
1А |
1Б |
2А |
2Б |
3А |
3Б |
4А |
4Б |
5А |
5Б |
6А |
7Б |
6Б |
9Б |
7А |
10А |
9А |
8А |
10Б |
8Б |
11А |
11Б |
12А |
12Б |
13А |
13Б |
14А |
14Б |
15А |
15Б |
16А |
17Б |
16Б |
19Б |
17А |
20А |
19А |
18А |
20Б |
18Б |
Қорытынды: Ахмет Айдананың адам-көркем бейне мамандық типін таңдаған. Осы мамандықтардың еңбек обьектісі көркемдік бейнелер , олардың ролдері, элементтері және ерекшеліктері болып табылады.Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы, суретші , жазушы.
«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)
Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.
Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу қажет .
Нұсқау: «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»
Оқушының аты-жөні: Сейтенова Нургул
Сыныбы: 11А
Мектеп: №24 орта мектебі
табиғат |
техника |
адам |
Адам белгілер жүйесі |
Көркем бейне |
1А |
1Б |
2А |
2Б |
3А |
3Б |
4А |
4Б |
5А |
5Б |
6А |
7Б |
6Б |
9Б |
7А |
10А |
9А |
8А |
10Б |
8Б |
11А |
11Б |
12А |
12Б |
13А |
13Б |
14А |
14Б |
15А |
15Б |
16А |
17Б |
16Б |
19Б |
17А |
20А |
19А |
18А |
20Б |
18Б |
Қорытынды: Сейтенова Нургул адам-көркем бейне мамандық типін таңдаған. Осы мамандықтардың еңбек обьектісі көркемдік бейнелер , олардың ролдері, элементтері және ерекшеліктері болып табылады.Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы, суретші , жазушы.
«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)
Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.
Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу қажет .
Нұсқау: «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»
Оқушының аты-жөні: Қуанышбекова Алтынай
Сыныбы: 11А
Мектеп: №24 орта мектебі
табиғат |
техника |
адам |
Адам белгілер жүйесі |
Көркем бейне |
1А |
1Б |
2А |
2Б |
3А |
3Б |
4А |
4Б |
5А |
5Б |
6А |
7Б |
6Б |
9Б |
7А |
10А |
9А |
8А |
10Б |
8Б |
11А |
11Б |
12А |
12Б |
13А |
13Б |
14А |
14Б |
15А |
15Б |
16А |
17Б |
16Б |
19Б |
17А |
20А |
19А |
18А |
20Б |
18Б |
Қорытынды: Қуанышбекова Алтынай адам-көркем бейне мамандық типін таңдаған. Осы мамандықтардың еңбек обьектісі көркемдік бейнелер , олардың ролдері, элементтері және ерекшеліктері болып табылады.Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы, суретші , жазушы.
«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)
Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.
Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу қажет .
Нұсқау: «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»
Оқушының аты-жөні: Рзаханова Мира
Сыныбы: 11А
Мектеп: №24 орта мектебі
табиғат |
техника |
адам |
Адам белгілер жүйесі |
Көркем бейне |
1А |
1Б |
2А |
2Б |
3А |
3Б |
4А |
4Б |
5А |
5Б |
6А |
7Б |
6Б |
9Б |
7А |
10А |
9А |
8А |
10Б |
8Б |
11А |
11Б |
12А |
12Б |
13А |
13Б |
14А |
14Б |
15А |
15Б |
16А |
17Б |
16Б |
19Б |
17А |
20А |
19А |
18А |
20Б |
18Б |
Қорытынды: Рзаханова Мира адам-адам мамандық типін таңдаған. Адамдар, топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар : медицина, педагогика ,юриспенденция.