«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ»  МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ  «ОТДЕЛ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

Е.Климов әдістемесі

«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)

Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.

Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу  қажет .

Нұсқау:  «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»

 

табиғат

техника

адам

Адам белгілер жүйесі

Көркем бейне

10А

10Б

11А

11Б

12А

12Б

13А

13Б

14А

14Б

15А

15Б

16А

17Б

16Б

19Б

17А

20А

19А

18А

20Б

18Б

Қорытынды: Ахмет Айдананың адам-көркем бейне мамандық  типін таңдаған. Осы мамандықтардың еңбек обьектісі көркемдік бейнелер , олардың ролдері, элементтері және ерекшеліктері болып табылады.Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы, суретші , жазушы.  

«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)

Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.

Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу  қажет .

Нұсқау:  «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»

Оқушының аты-жөні: Сейтенова Нургул

Сыныбы: 11А

Мектеп: №24 орта мектебі

табиғат

техника

адам

Адам белгілер жүйесі

Көркем бейне

10А

10Б

11А

11Б

12А

12Б

13А

13Б

14А

14Б

15А

15Б

16А

17Б

16Б

19Б

17А

20А

19А

18А

20Б

18Б

 

Қорытынды: Сейтенова Нургул   адам-көркем бейне мамандық  типін таңдаған. Осы мамандықтардың еңбек обьектісі көркемдік бейнелер , олардың ролдері, элементтері және ерекшеліктері болып табылады.Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы, суретші , жазушы.  

«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)

Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.

Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу  қажет .

Нұсқау:  «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»

Оқушының аты-жөні: Қуанышбекова Алтынай

Сыныбы: 11А

Мектеп: №24 орта мектебі

табиғат

техника

адам

Адам белгілер жүйесі

Көркем бейне

10А

10Б

11А

11Б

12А

12Б

13А

13Б

14А

14Б

15А

15Б

16А

17Б

16Б

19Б

17А

20А

19А

18А

20Б

18Б

Қорытынды: Қуанышбекова Алтынай  адам-көркем бейне мамандық  типін таңдаған. Осы мамандықтардың еңбек обьектісі көркемдік бейнелер , олардың ролдері, элементтері және ерекшеліктері болып табылады.Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы, суретші , жазушы.  

«Дифференциалды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі (Е.А.Климов)

Арналуы: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкескестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған. Жасөспірімдердің және ересек адамдардың профбағдарлануы кезінде пайдалануға болады.

Әдістеме мазмұны: зерттелуші берілген қызмет түрлерінің 20 жүбынан бір ғана түрін таңдау керек және парақтың сәйкес торында «+» белгісін табу  қажет .

Нұсқау:  «Сіз қандай да бір оқуды бітірген соң, кез келген жұмысты орындай аласыз ба деп елестейік. Бірақ егер сізге тек екі мүмкіндіктің біреуін ғана таңдау керек болса, сіз қайсысын таңдайтын едіңіз»

Оқушының аты-жөні: Рзаханова Мира

Сыныбы: 11А

Мектеп: №24 орта мектебі

табиғат

техника

адам

Адам белгілер жүйесі

Көркем бейне

10А

10Б

11А

11Б

12А

12Б

13А

13Б

14А

14Б

15А

15Б

16А

17Б

16Б

19Б

17А

20А

19А

18А

20Б

18Б

 

Қорытынды: Рзаханова Мира  адам-адам  мамандық  типін таңдаған. Адамдар, топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар : медицина, педагогика ,юриспенденция.

Жаңартылған күні: 28.05.2020 18:02
Құрылған күні: 28.05.2020 18:02

Ұйымдар тізімі
Текст