Степногорск қаласының білім бөлімі әдіскерлерінің лауазымдық міндеттері
Шаймерденова Айнура Абылайханқызы - "Ақмола облысы Білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің әдістемелік кабинеті" ММ басшысы
Лауазымы: ТМК басшысы
1. Жалпы ережелер
1. ТМК басшысын білім бөлімінің басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
Демалыс және еңбекке уақытша жарамсыздық кезеңінде оның міндеттері ТМК әдіскеріне ҚР заңнамасына сәйкес МБҰ басшысының бұйрығы негізінде жүктелуі мүмкін .
2. ТМК басшысының жоғары кәсіптік білімі, педагогикалық немесе басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі, жоғары біліктілік санаты болуы тиіс.
3.ТМК басшысы өз қызметінде : ҚР Конституциясын, "Білім туралы" ҚР Заңын, ҚР білім беруді дамыту тұжырымдамасын, ҚР Білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын, білім беру мәселелері жөніндегі нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алады.
2. Лауазымдық міндеттері.
Қазақстан Республикасының заңнамасына, білім беру ұйымының жарғысына және өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес білім беру ұйымының қызметін ұйымдастырады.
Оқу процесін ұйымдастыруды, оқу жұмысын ұйымдастыру бойынша жоспарларды әзірлеуді жүзеге асырады.
Білім беру ұйымының жұмысын ағымдағы және стратегиялық жоспарлауды ұйымдастырады, оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін қажетті оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу бойынша оқытушылардың жұмысын үйлестіреді, оны ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін қамтамасыз етеді.
Педагог кадрларды іріктеуге және орналастыруға қатысады. Педагог қызметкерлерді аттестаттауға дайындауға және өткізуге қатысады. Оқытудың инновациялық технологияларын зерделейді, таратады және практикаға енгізеді.
1.ТМК қызметінің барлық бағыттарына жалпы басшылықты жүзеге асырады.
2 қала педагогтарымен әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңде әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерттейді. Жетекшілік ететін мәселе бойынша білім беру ұйымдарын әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады. Мамандықтар бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруда болжау және жоспарлау бойынша бақылауды жүзеге асырады. Оқу-әдістемелік құжаттаманы (дидактикалық материалдар, жабдықтардың үлгілік тізбелері), семинарларды, озық тәжірибе мектептерінің отырыстарын, конкурстарды, педагог қызметкерлердің олимпиадаларын әзірлеуді, рецензиялауды және бекітуге дайындауды ұйымдастырады. Педагогтер мен білім беру ұйымдарының инновациялық және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарының нәтижелерін талдайды және жинақтайды. Оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне консультациялық және практикалық көмек көрсетеді. Педагогтерге көмектесу үшін Библиографиялық анықтамалықтар, әзірлемелер, тестілік және басқа да материалдар жасайды, оларды білім беру ұйымдарының, қала педагогтерінің оқу-әдістемелік кабинеттерінің назарына жеткізеді. Оқыту мен тәрбиелеудің озық технологиялары бойынша ақпаратты жинақтайды және таратады. Педагогтердің, білім беру ұйымдары басшыларының неғұрлым нәтижелі тәжірибесін зерделейді, жүйелейді, жинақтайды, мониторинг жүргізеді және таратады. Педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді. Оқушылардың конкурстарын, көрмелерін, олимпиадаларын, слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша қажетті құжаттаманы ұйымдастырады және әзірлейді. Білім беру ұйымдарының аудиовизуалды интерактивті оқыту құралдарына қажеттілігін және қолданыстағы педагогикалық деректер банкінің жай-күйін талдайды. Қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.
3. Қызметтің функциялары мен бағыттары.
ТМК басшысы қызметінің негізгі функциялары мен бағыттары :
1.Қалада әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және басқару.
2. ТМК-ның ведомстволық тиістілігіне қарамастан қала мен облыстың барлық типтегі ҚБ-мен, БАИ-мен және "Өрлеу" про-мен, ББ-мен, ББ мамандарымен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.
3. Педагогикалық және басшы қызметкерлерді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары туралы қажетті ақпаратпен, білім беру мәселелері бойынша оқулықтармен және оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету.
4. ҚБ педагог қызметкерлері мен басшыларының ӨК-ін болжау, жоспарлау және ұйымдастыру, сондай-ақ оларға үздіксіз білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық-әдістемелік көмек көрсету, осы жұмысты БАИ және "Өрлеу" про-мен үйлестіру .
5. Қаладағы әдістемелік қызмет желісін, оның мұғалімдермен және ҚБ басшыларымен жұмысының негізгі бағыттары мен мазмұнын анықтау.
4. Құқықтар.
ТМК басшысы өз құзыреті шегінде құқылы:
ТМК қызметкерлеріне міндетті өкімдер беру
ТМК қызметкерлері өткізетін кез келген іс-шараларға қатысу
ТМК қызметкерлерінің жұмысын тексеру
Өз біліктілігін арттыру
5. Жауапкершілік.
ТМК басшысы жауапты:
1.Әдіскерлердің біліктілік деңгейі, әзірленетін әдістемелік ұсынымдардың, бағдарламалардың, құралдардың, ақпараттық материалдардың сапасы.
2. ТМК басшысы ҚР еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауаптылықта болады
Бекмағамбетов Азат Амангелдіұлы-бас маман
Лауазымдық нұсқаулық
бас маман 1 ставка
1. Жалпы ережелер
1.1. Бөлімнің бас маманы Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 3 мамырдағы №Жарлығымен бекітілген ҚР Конституциясы, Азаматтық кодекс (Жалпы бөлім), "Мемлекеттік қызмет туралы" ҚР Заңдары, "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" ҚР Заңы, мемлекеттік қызметшілердің Ар-намыс кодексі (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары) негізінде өз қызметін жүзеге асырады және өз өкілеттіктерін іске асырады 1567. ҚР 2007 жылғы 22 мамырдағы № 76 Еңбек кодексі, ҚР заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілері, 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" ҚР Кодексі және басқа да міндетті білім, осы санаттағы лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті.
Бас маман өз жұмысында Қазақстан Республикасының заңнамасын, мемлекеттік қызмет саласындағы қатынастарды реттейтін нормативтік актілерді, Білім бөлімі басшысының бұйрықтарын, осы лауазымдық нұсқаулықты басшылыққа алады.
1.2 бөлім мамандары болмаған уақытта (демалыс, іссапар, ауру) бөлім басшысының қабылданған шешіміне сәйкес міндеттерін орындайды және олардың тиісінше орындалуына жауапты болады.
2. Бас маманның құқықтары
2.1 лауазымдық міндеттерін орындау мақсатында сыртқы және ішкі ұйымдармен байланысты жүзеге асырады.
2.2 өз жұмысын жетілдіру, жоспарлау және басшылықпен келісу.
2.3 басшылық қажетіне қарай өткізетін іс-шараларға дайындық және қатысу.
2.4 білім мен мүмкіндіктерді арттыру.
2.5 жұмысты жоспарлау және ұсыныстар енгізу
3. Бас маманның міндеттері
3.1 барлық УО жұмысының мониторингі, оқу жылының соңында қорытынды шығару (рейтинг).
3.2 жаңа үлгідегі мектептің жұмысы мен практикасын ұйымдастыру
3.3 пәндерді терең зерттеу және сараланған ұйымдастыру.
3.4 жалпы басшылық және мектеп директорларының оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының жұмысына көмек көрсету.
3.5 білім мониторингінің үйлестірушісі, оқушылар мен мұғалімдер.
3.7 УО, ҰБТ-дағы білім сапасын бақылау, Оқушыларды қорытынды аттестаттау.
3.8 дарынды оқушылармен жұмыс
3.9. Білім беру мекемелерінде аттестаттауды, аккредиттеуді ұйымдастыру.
4.0. № 6 МГ, № 2 БОСМ, Заводская к. ОМ мектептерінің қызметін бақылау.
4.1 ТУПов пен Руповтың сапалы толтырылуын бақылау.
4. Бас маманның жауапкершілігі
4.1. Қойылған міндеттер мен жүктелген өкілеттіктерді ұйымдастыруға және орындауға жауапты.
4.2. Жүктелген өкілеттіктерді уақтылы, сапалы және тиісінше орындағаны және есептілікті жүргізгені үшін.
4.3. Мемлекеттік қызметшінің әдеп нормаларын және мемлекеттік қызметте болуына байланысты шектеулерді сақтағаны үшін.
Сташенко Ирина Борисовна-кітапхана қорының әдіскері
Лауазымдық нұсқаулық
кітапхана қоры бойынша әдістемелік кабинеттің әдіскері
1. Жалпы ережелер
1.1. Әдістемелік кабинеттің әдіскері лауазымына тағайындау және одан босату еңбек туралы заңдар кодексінің және қолданыстағы еңбек туралы заңнаманың талаптарын сақтай отырып, әдістемелік кабинет меңгерушісінің ұсынуы бойынша білім бөлімі басшысының бұйрығымен жүргізіледі.
1.2. Әдістемелік кабинеттің әдіскері қалалық әдістемелік кабинеттің меңгерушісіне тікелей бағынады.
1.3. Әдістемелік кабинеттің әдіскері өз қызметі барысында Қазақстан Конституциясы мен заңдарын, Қазақстан Білім және ғылым министрлігінің, Білім беруді басқару органдарының қаулылары мен бұйрықтарын, басқа да нормативтік құжаттарды, сондай-ақ білім беру мекемесінің жергілікті құқықтық актілерін және осы лауазымдық нұсқаулықты басшылыққа алады.
1.4. Уақытша болмаған кезеңде әдістемелік кабинеттің әдіскері ауыстырылуы мүмкін.
1.5. Әдістемелік кабинеттің әдіскері нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мазмұндағы материалдарды алады, тиісті құжаттармен қол қою арқылы танысады, алгоритмге сәйкес хаттарға уақтылы жауап береді және жабады.
2. Лауазымдық міндеттері
Әдістемелік кабинеттің әдіскері:
2.1. Степногорск қаласындағы мектеп кітапханашыларының кәсібилігін арттыруға бағытталған әртүрлі түрлер мен нысандардағы оқу-әдістемелік жұмысты жоспарлайды, ұйымдастырады, жүзеге асырады.
2.2 озық педагогикалық тәжірибені зерделейді, жинақтайды, таратады, кітапханашылардың кәсіби қызметінің нәтижелілігі мен тиімділігін талдайды.
2.3. Қазақстанның жалпы адамгершілік, мәдени-ұлттық, рухани, тарихи құндылықтары қағидаттарына құрметпен қарайды, педагогикалық этиканы ұстанады, салауатты өмір салтын насихаттайды.