«Н.Островский атындағы №1 орта мектебі» КММ-де арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларымен қашықтықтан оқытуды жүзеге асыру.
Төтенше жағдай кезінде коронавирустық инфекцияны болдырмау үшін «Н.Островский № 1 орта мектебі» КММ қашықтықтан оқытуға көшті, сонымен қатар арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары білім алудың барлық қиындықтарына қарамастан.
Мереке күндері арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары бар барлық отбасылар - 5 «А», 5 «В», 6 «А», 6 «В» сынып оқушылары алдағы білім беру нысандарымен танысты. Компьютері жоқ отбасылардың барлығы компьютерлік техникамен қамтамасыз етілді. Бұл сыныптарда барлығы 23 арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушылары оқиды. арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары үшін жыл басында диагнозды ескере отырып, жеке оқу жоспарлары жасалды, соған сәйкес мұғалімдер қашықтықтан оқыту кезеңінен бастап жұмысын жалғастырды.
Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларымен жұмыс істеудің келесі алгоритмдері жасалды:
3. Осы топтардағы материалды қабылдауға ыңғайлы болу үшін сынып жетекшілері алдағы сабақтар туралы ақпаратты ертеңге жібереді
4. Сонымен қатар, ақпарат Kundelik-тен тақырыптағы қалтаға ілінеді.
5. Әрбір тапсырма оқушыға ZOOM платформасы арқылы түсіндіріледі, онда бала сұрақ қояды және мұғалімнің көмегімен тапсырманы өз бетінше орындайды
6. Тапсырмадан кейін бала бағаланады
7. Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары Kundelik және WhatsApp арқылы кері байланыс ала алады
8. Фильмдер мен презентацияларды көру үшін Bilimland білім беру платформасы белсенді қолданылады (барлық балалар пароль мен логин алды); Балаларға ыңғайлы болу үшін топқа сілтеме де алынып тасталады.
Сонымен қатар, мұғалім барлық оқу проблемалары мен жетістіктеріне жауап бере отырып, оқушымен үнемі кері байланыс орнатады. Сонымен қатар, бұл реакция - бұл жай ғана мектептегі баға емес, нақты сапалы бағалау: не болды, не болмады, оқу нәтижелерін жақсарту үшін не істеу керек.
Мұндай реакция оқушыны психологиялық тұрғыдан қолдайды, бұл жақын жерде мұғалімнің болмауына қарамастан, баланың оқу проблемаларымен жалғыз қалмайтындығын көрсетеді. OOP балаларына қашықтықтан оқытуды тартымды ететін тағы бір маңызды мәселе - бірлескен шығармашылық әрекет барысында құрдастарымен қарым-қатынас және қарым-қатынас мүмкіндіктерімен байланысты (мысалы, эссе жазу) .Қазіргі Интернет технологияларын қолдану мұғалімдермен және тәжірибешілермен желілік қарым-қатынас мүмкіндігін береді .
Егер біз жоғарыда келтірілген аглоритмдерді талдайтын болсақ, онда арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқыту моделінің үш блокқа бөлінетінін түсінуге болады:
1. Ақпараттық блок - ақпарат балаларға және ата-аналарға жеткізілгенде;
2. Практикалық блок - мұнда әр мұғалім мысалдармен, презентациялар мен фильмдерді қолдана отырып түсіндіреді - өз сабағының тақырыбы;
3. Рефлективті блок - мұнда мұғалімдер балаға не болғанын және нені аяқтау керектігін егжей-тегжейлі түсіндіреді, осылайша әр оқушыны бағалайды.